Hvor mye koster frakt?

Frakt koster 150,- pr dekk. 300,- for et par og 600,- for et sett. Frakt koster 150,- pr dekk uansett antall dekk man handler.

Kan vi hente dekkene for å slippe fraktavgiften?

Det er ikke mulig å hente dekk selv da varene sendes fra EU-lager. Dekkene sendes fra samarbeidspartnere i Norge, Sverige og Tyskland.

Hvor lang er leveringstiden?

Leveringstiden er 7-9 virkedager. Vi gjør oppmerksom på at leveringstiden kan være noe lenger i høysesongen.

Leveres dekkene på døren?

Vi har avtale med Postnord som leverer varene på døren. Kunden blir varslet av Postnord dagen før og ca. 30 min før levering.

Kan jeg spore min levering?

Du kan spore forsendelsen på www.postnord.no. Du får et forsendelsnummer fra oss så snart Postnord har hentet og registrert varene i systemet sitt.

Hvorfor har jeg ikke mottatt alle dekkene jeg bestilte?

Av ulike anledninger havner varene på ulike lastebiler. Dette skjer spesielt i høysesongen.

Viser prislistene pris pr. dekk?

Prislistene viser pris pr. dekk og vises eks. frakt. Frakt koster 150,- pr dekk. Miljøavgift på 25,- pr dekk kommer også i tillegg.

Fører dere kun 4 dekkmerker?

Vi fører flere fabrikat, men med  lenger leveringstid (estimert 15 virkedager). Andre fabrikat sendes fra lengre avstander som gir lengre leveringstider.

Hvordan betaler jeg? Har dere betalingsutsettelse?

Vi sender e-faktura til Vipps-og nettbank. Vi kan også sende faktura på E-post og SMS. Til bedrifter kan vi sende EHF-faktura. Vi har dessverre ikke betalingsutsettelse da vi ønsker en trygg og ryddig handel.

Hva er “punkteringsforsikring” og gjelder den på kun Goodride dekk?

Det er kun Goodride som selges med punkterings-forsikring. Hvis man er uheldig og punkterer, så får man tilsendt et nytt dekk uten kostnad!

Jeg vil angre kjøpet. Hva gjør jeg nå?

Om du ønsker å angre kjøpet eller har bestilt feil vare, så kan du innen 14 dager returnere varen til oss.. Pengene overføres til din konto når varene er kommet tilbake til oss. Kostnaden for retur av må kjøperen betale.

Hva gjør jeg dersom varene er skadet når de kommer fram til meg?

Om du har fått en transportskadet vare er det viktig at du gir beskjed til transportfirmaet  når du mottar varen.  Er det en skjult skade så må du ta kontakt med oss så snart som mulig.

Nettbutikk
0
Kontakt oss
Skroll til toppen